Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Konečně prázdniny

I když je to už nějaký ten pátek, co jsem opustila školní lavice, prožívám dnes zvláštní pocit příjemného uvolnění.

Dnes bylo poslední ráno, kdy jsme se dohadovali, kdo půjde první do koupelny a zároveň se snažili vytlačit právě sedícího z WC.   
Poslední ráno, kdy jsem bleskově mazala chleby, vařila čaj a kávu a přitom honila mladší dceru, aby zrychlila tempo oblékání, česání a mytí zubů, protože musím být do půl hodiny v práci.
Přede mnou jsou dva měsíce, kdy nebudu muset chystat školní svačiny. Dva měsíce bez psaní domácích úkolů, kontrolování sešitů a strouhání pastelek.

Nevím, zda je to tím, že je mi přes čtyřicet, ale jsem ráda, že jsem úspěšně zvládla první třídu mé dcery. Zatímco ona byla celý první školní rok v absolutní pohodě, já prožívala chvíle, kdy jsem se musela přemáhat, abych ji nekritizovala, ale naopak, jak nás po celou dobu nabádala paní učitelka, chválila a povzbuzovala.  
Vzpomněla jsem si i na dobu před 14 lety, kdy byl v první třídě syn. Při psaní písmen jsem za jeho zády křičela ke dveřím, ke dveřím a on stejně psal čárku k oknu. Po třetím již téměř hysterickém povzbuzování ke dveřím, přišlo buch a měl ji. Dodnes si to dobře pamatuje a stejně píše opačným směrem.
A příští rok maturuje. 
Jsem moc ráda, že starší dcera ukončila první ročník vysoké. A taky jsem moc ráda za ty dva měsíce odpočinku. Za to, že mám babičku, která se postará. Protože bez ní by ty dva měsíce odpočinkové určitě nebyly.

Takže, DÍKY A HURÁÁÁ JSOU PRÁZDNINY!!!!!       

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Kateřina Matušková | pátek 27.6.2014 18:15 | karma článku: 7,59 | přečteno: 343x
  • Další články autora

Kateřina Matušková

Co vede rodiče učit své děti doma?

Naše vesnická základní škola umožnila poprvé ve své historii sedmi rodičům učit své děti doma. Čtyři děti jsou z okolní vesnice, jedno pobývá v zahraničí, dvě nevím, odkud jsou.

1.9.2015 v 20:41 | Karma: 17,18 | Přečteno: 1023x | Diskuse| Ona

Kateřina Matušková

Proč ženy lžou a převážně svým mužům

Tak dámy, ruku na srdce. Která z vás ještě nikdy svému muži či příteli nelhala? I zatajování je lež. Takže, kolik je nás pravdomluvných? Odhaduji, že pramálo.

27.8.2015 v 16:40 | Karma: 12,89 | Přečteno: 887x | Diskuse| Ona

Kateřina Matušková

Nemějte slitování s důchodci šlapajícími na Lysou či jinou horu

A myslím to vážně. Ráno jsem si přivstala a spolu s kamarádkou, profesionální fitness trenérkou, se vydala na nejvyšší horu Beskyd - Lysou horu.

26.8.2015 v 19:07 | Karma: 32,74 | Přečteno: 2237x | Diskuse| Ona

Kateřina Matušková

Ženská nedá pokoj, dokud se nevyrodí

říkával můj bývalý kolega, hrdý otec tří dcer. A já mu dávám za pravdu. Jen nevím, jak poznám, že už jsem vyrozená.

25.8.2015 v 20:17 | Karma: 14,96 | Přečteno: 1089x | Diskuse| Ona

Kateřina Matušková

Jak jsem řvala z balkonu

Považuji se za celkem klidného a optimisticky laděného člověka. Ale jsou věci, které mě vytáčí tak, že řvu z balkonu z plných plic - seč mi síly stačí.

24.8.2015 v 21:37 | Karma: 20,84 | Přečteno: 1507x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Na sestru vzal nohy od stolu, líčil muž řádění pacienta. Za jeho smrt soudí policisty

21. května 2024  17:36

Trojice sanitářů z Psychiatrické nemocnice v Bohnicích se v úterý u Obvodního soudu pro Prahu 8...

Poslanci potvrdili možnost odpuštění penále z odvodů na zdravotní pojištění

21. května 2024  5:45,  aktualizováno  17:35

Přímý přenos Poslanci schválili možnost odpuštění penále z odvodů na zdravotní pojištění, což jim vrátil Senát....

Děda chtěl vnučku do péče kvůli týrání. Zmanipuloval ji k výmyslům, soudí ho

21. května 2024  17:25

Bouchla mě sušákem na prádlo, kopla do břicha, je zlá, křičí, tahá mě za vlasy, sráží na zem. Takto...

Pavel si vyzkoušel letecký simulátor, hokejistům s posilami předpovídá úspěch

21. května 2024  7:30,  aktualizováno  17:14

Za přísnějších bezpečnostních opatření začal v úterý prezident Petr Pavel se svou chotí Evou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 750x
Jsem především matka tří dětí, manželka a optimistka, která se ráda dívá kolem sebe, sleduje, co se v okolí děje a ve volných chvílích vše zajímavé zaznamenává do deníku.